جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) گفت: خدمت صادقانه نوعی جهاد در راه خداوند است که باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۷۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان که با حضور اعضای شورای تأمین و شورای اداری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان در سالن شهید مطهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قدم‌نهادن در مسیر شهدا رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید در مکتب شهدا به‌درستی خدمت کرد. الگوی پاسداری کسی است؛ مانند شهید سلیمانی که یک مکتب ولایی ارزشی بشمار می‌رود.

 وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عشق شهادت خدمت می‌کرد و در نهایت به آرزویش رسید، افزود: هیچ مکتبی کسی را ماندگار نمی‌کند، مگر کسانی که در جبهه حق و اهل‌بیت (ع) بودند.

 وی افزود: ما نسبت به مردم و خدمتگزاری مردم وظیفه داریم، خدمات‌دهی به مردم ماندگار می‌شود، اگر بزرگی و ماندگاری می‌خواهیم باید خدمت‌کردن به مردم را جهاد در راه خدا برشماریم تا ماندگار شود.

 جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: شهید سلیمانی نه در دنیا بلکه در آخرت نیز ماندگار شد. ۴۲۰ شهید این شهرستان به دلیل خدمت در راه حق ماندگار شدند.

 وی خاطرنشان کرد: در جلسات تودیع و معارفه به این فکر باشیم که چه کرده‌ایم و چه توشه‌ای برای آخرت در پیش گرفته‌ایم.

 در این جلسه از خدمات سرهنگ پاسدار نظری تقدیر و سرهنگ پاسدار زیدانلو به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریمان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار